Hecht u waarde aan kwaliteitsverbetering van oppervlaktemetingen? Wilt u zich onderscheiden en behoren tot de groep kwalitatief hoogstaande aanbieders van NEN 2580 meetrapporten? Dan bent u van harte welkom bij branchevereniging Vm2. Een lidmaatschap en toegang tot ons netwerk heeft veel te bieden.

Aansluiten bij Vm2

Branchevereniging Vm2 is de enige vereniging in Nederland voor aanbieders van NEN 2580 meetrapporten. Wij zijn er voor professionals die oppervlaktemetingen en meetrapporten naar een hoger niveau willen tillen.

Leden profiteren van verschillende voordelen. Allereerst vergroot een lidmaatschap uw waarde als aanbieder van NEN 2580 meetrapporten. Onze leden staan bekend als de beste partijen in de branche. Daarnaast draagt u als actief lid bij aan de kwaliteitsverbetering van oppervlaktemetingen en meetrapporten.

Ledenvoordelen op een rij

• Samen de kwaliteit van metingen en meetrapporten verbeteren
  • Intervisie: kennis en ervaringen uitwisselen met medeprofessionals
  • Professionele ondersteuning bij de interpretatie van NEN 2580
  • Kans om Vm2 te vertegenwoordigen in de normcommissie NEN 2580
  • Bijdragen aan de doorontwikkeling van NTA 2581 en NEN 2580
  • Exclusieve kwaliteitsgarantie door SKG-IKOB certificering
  • Optreden als deskundige bij juridische geschillen
  • Uw logo, naam en websitelink op de ledenpagina
  • Spin-off van publiciteit door de vereniging (o.a. LinkedIn)

Ledenvergaderingen

Vm2 is een betrokken vereniging met circa 20 leden. We hebben vier keer per jaar een ledenvergadering. Dit is een intervisiemoment waarbij we kennis en ervaringen uitwisselen. Bijvoorbeeld rondom inhoudelijke zaken over oppervlaktemetingen, de stand in de markt, ontwikkelingen bij NEN en Europese ontwikkelingen. Zo vergroten we elkaars expertise en onze meerwaarde in de branche. We bespreken ook een praktijksituatie, stellen hiervan een Best Practice op en publiceren het online.

Wat vragen wij onze leden?

Aan het lidmaatschap van Vm2 is een aantal verplichtingen verbonden:

• Instapbedrag € 750,- en lidmaatschap € 400,- per jaar
  • Verplichte certificering volgens de regeling ‘Oppervlaktebepalingen conform NEN 2580 en NTA 2581‘. Dit is een kwaliteitsgarantie voor opdrachtgevers en andere leden
  • Meerdere NEN 2580 meetrapporten per jaar maken en hierbij NTA 2581 gebruiken
  • Vermelding logo, naam en bedrijfslogo op website Vm2
  • Vermelding logo Vm2 met link naar de Vm2-website op de eigen bedrijfswebsite
  • Aanwezigheidsinspanning minimaal 3 van de 4 vergaderingen

Lid worden? Dit is de procedure

Wilt u zich aansluiten en heeft u interesse in een lidmaatschap? Dan ontvangen wij graag uw verzoek per e-mail met twee voorbeeld meetrapporten, zoals u die zou opstellen en een motivatiebrief.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met ons secretariaat: secretaris@verenigingdevierkantemeter.nl of bel 06 15 43 57 07.