Op 11 t/m 13 juni is branchevereniging Vm2 aanwezig op PROVADA in de RAI Amsterdam. Kom langs, test je kennis over vloeroppervlakte meting en ontdek waarom kwaliteit en eenduidigheid zo belangrijk is bij vloeroppervlaktemeting en meetrapporten.

Op 11 t/m 13 juni is branchevereniging Vm2 aanwezig op PROVADA in de RAI Amsterdam. We maken dan graag kennis en vertellen waarom we het zo belangrijk vinden dat opdrachtgevers altijd kunnen rekenen op een betrouwbare vloeroppervlaktemeting en eenduidig meetrapport voor helder inzicht in de resultaten.

Bezoek ons op de stand 12-13 van IGG Bouweconomie en toets jouw kennis over vloeroppervlakte meting aan de hand van een uitdagend praktijkvoorbeeld.

Branchevereniging Vm2 is dé autoriteit op het gebied van verbeteren, bewaken, adviseren en uitvoeren van kwalitatief hoogwaardige vloeroppervlaktemetingen van gebouwen in Nederland.