De PROVADA 2024 is van start en Branchevereniging Vm2 presenteert met trots haar nieuwe huisstijl, website en speciale beursactie: 'Test je kennis vloeroppervlakte meting' I

De PROVADA 2024 is van start en Branchevereniging Vm2 presenteert met trots haar nieuwe huisstijl, website en speciale beursactie: ‘Test je kennis vloeroppervlakte meting’ Iedereen kan meedoen vanaf de beurs en online via onze LinkedIn-pagina.

Branchevereniging Vm2 staat op de stand van IGG Bouweconomie, stand 12-13. De beurs duurt van 11 t/m 13 juni.

“De Nederlandse norm voor vloeroppervlaktemetingen op de juiste manier toepassen is in de praktijk soms best lastig. De norm is niet overal eenduidig. Daarom bespreken we met onze leden van Vm2 voortdurend best practices. En helpen we iedereen in het vak door middel van uitdagende testjes om hun kennis te vergroten (via onze LinkedIn-pagina). Vanaf nu gaan we ook praktijkvoorbeelden regelmatig publiceren als Best Practices NEN 2580 op onze website.

Heeft u advies nodig of een betrouwbare NEN 2580 meting en eenduidig meetrapport, opgesteld door gecertificeerde experts?